Univer kampány: “Az én uram a legjobb ember, csak szülnöm kell akkor nem ver.”

Szerkesztőségi vélemény
Eszközök
Megjelenés

Régi falvédőket megidéző csomagolása van az új Univer majonéznek, ilyen felirattal például: „Az én uram a legjobb ember, csak szülnöm kell akkor nem ver.

 

Ki is tört a botrány a szexista üzenetek miatt, az Univer és az ügynöksége pedig egymásra mutogat, hogy nem is így meg nem is úgy.

 

Akármit gondolunk az egyébként eredeti falvédő-szövegekről - mert biztos vagyok benne, hogy sokan azt mondják majd, hülyeség így felfújni a dolgot – arra mindenképpen rámutat, hogy ami annak idején teljesen természetesnek hatott, és amire nem kapta fel senki a fejét, az évtizedek előre haladtával teljesen más képet mutat.

 

Sokkal érzékenyebben reagál a társadalom például a szexizmusra, teljesen máshol vannak a határok, mint annak idején. Változtak a fogalmaink, és változtunk, mi emberek is.

 

Egy gyártónak pedig illenék ezeket a folyamatokat ismernie, és akkor nem futna bele egy ilyen balhéba.

 

Persze, lehet azt vallják, a rossz reklám is reklám.

 

írjon nekünk, ha látott vagy hallott valamit: szerkesztoseg@boldoguljgyorben.hu


Követed már a Boldogulj Győrben oldalunkat Facebookon? Nem? ITT most megteheted. Kérünk, támogasd portálunkat! Ha anyagilag nem is támogatsz még bennünket, de kattints az oldalon lévő reklámra, azzal már ezt is megteszed! Köszönjük!

Régi falvédőket megidéző csomagolása van az új Univer majonéznek, ilyen felirattal például: „Az én uram a legjobb ember, csak szülnöm kell akkor nem ver.

 

Ki is tört a botrány a szexista üzenetek miatt, az Univer és az ügynöksége pedig egymásra mutogat, hogy nem is így meg nem is úgy.

 

Akármit gondolunk az egyébként eredeti falvédő-szövegekről - mert biztos vagyok benne, hogy sokan azt mondják majd, hülyeség így felfújni a dolgot – arra mindenképpen rámutat, hogy ami annak idején teljesen természetesnek hatott, és amire nem kapta fel senki a fejét, az évtizedek előre haladtával teljesen más képet mutat.

 

Sokkal érzékenyebben reagál a társadalom például a szexizmusra, teljesen máshol vannak a határok, mint annak idején. Változtak a fogalmaink, és változtunk, mi emberek is.

 

Egy gyártónak pedig illenék ezeket a folyamatokat ismernie, és akkor nem futna bele egy ilyen balhéba.

 

Persze, lehet azt vallják, a rossz reklám is reklám.

 

írjon nekünk, ha látott vagy hallott valamit: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.


Követed már a Boldogulj Győrben oldalunkat Facebookon? Nem? ITT most megteheted. Kérünk, támogasd portálunkat! Ha anyagilag nem is támogatsz még bennünket, de kattints az oldalon lévő reklámra, azzal már ezt is megteszed! Köszönjük!